Antwoorden op de vier meest gestelde vragen over Beyoutiefull
Voordat wij Beyoutiefull in jouw onderneming installeren hebben er eerst gesprekken plaatsgevonden om te bepalen of ons pakket past in de lijn van jouw organisatie. Na installatie volgt training van het personeel, daarbij toetsen wij of er voldoende draagvlak is.
Onze ervaring is dat klanten het zeer op prijs stellen dat zij uitgenodigd worden en de datumvoorstellen prettig vinden. Een blik in hun agenda en een muisklik verder zorgt voor een ingeplande afspraak. Het feit dat Beyoutiefull echt Personal Shopping 2.0 is en daarmee inspeelt op het hedendaagse drukke leven van de klant zorgt voor tevreden bezoekers.
Verandering is spannend. Beyoutiefull gebruiken betekent niet dat je je manier van omgaan met de klant moet veranderen, het softwarepakket biedt handvatten om nog meer uit het klantcontact te halen. Je personeel weet ineens veel meer over de klant en hoeft zich geen hoofdbrekens te maken over diens naam (immers, het bezoek staat ingepland), kledingmaten en eerdere aankopen. Uit ervaring kunnen wij zeggen dat het personeel dat Beyoutiefull gebruikt een stuk persoonlijke groei gaat doormaken. Jouw medewerkers leren hun klanten beter begrijpen en krijgen meer inzicht in wat zij doen en welk effect dat op de klant heeft.
Nee, het personeel op de winkelvloer is nog altijd de expert. Klanten bezoeken fysieke winkels omdat ze daar de hulp en het advies krijgen dat in de onlinewereld gewoonweg niet mogelijk is. Sterker nog: Beyoutiefull kan faalangst bij winkelmedewerkers wegnemen die ontstaat uit de angst dat de klant beter is geïnformeerd dan het personeel zelf. Het doel van Beyoutiefull is en blijft het bieden van een maximale shopping experience.