
Geef de klant de Vipbehandeling
die hij of zij verdient.
Is er een nieuwe collectie op komst of binnen, dan kunnen klanten die opgeslagen staan in de Beyoutiefull database persoonlijk uitgenodigd worden om te komen kijken naar de collectie. De uitnodiging daarvoor wordt opgesteld via de mail-optie in het softwarepakket. Er kunnen datumvoorstellen worden toegevoegd, reacties op de uitnodiging worden uiteraard ook opgeslagen. Zo kan er feilloos een bezoek ingepland worden, waarbij de klant gekoppeld is aan een van de verkoopmedewerkers. Doordat de agendafunctie slim omgaat met de geplande afspraken wordt overlapping voorkomen en heeft de bezoekende klant de garantie dat voor de afspraak de benodigde tijd wordt gereserveerd. Dit levert een 1 op 1 winkelervaring op die de klant een warm en welkom gevoel geeft.
Bij deze slimme planning hoort ook een stuk slimme voorbereiding: de items uit de nieuwe collectie kunnen op kleur geselecteerd, exact in de juiste maat van de klant alvast klaargelegd worden. Geen zoeken in de rekken, geen teleurstellingen over niet aanwezige maten. De kleding die de klant krijgt voorgeschoteld past en matcht in alle opzichten. Ook dat brengt rust op de winkelvloer en zorgt voor een vloeiende winkelervaring. ‘Store Fluidity’ is in retail een meer dan hot item momenteel en Beyoutiefull speelt daar perfect op in.