Willemijn van Buiten

WAT IS BEYOUTIEFULL?

"Meer klantcontact, een betere winkelervaring en meer omzet"

Voor fashion retail is het erg belangrijk om relevanter te worden en te blijven voor bestaande en nieuwe klanten. Echte verbinding maken met klanten en een goede relatie in stand houden is daarbij heel belangrijk, maar hoe doe je dat op een goede en beheersbare manier? Zou het niet mooi zijn als je het bezoek van vaste klanten kunt plannen en deze loyale bezoekers aan je winkel een ‘personal shopping experience’ kunt geven? Klanten die zonder afspraak binnen komen op een nog persoonlijker manier kunnen helpen, met een maximale beleving? Zo creĆ«er je meer binding tussen de klant en je personeel. Prachtig voor de klant om te ervaren, fijn voor je personeel, dat meer rust ervaart op de winkelvloer en zich gewaardeerd voelt door de klant.

Vanuit een eigen behoefte om klanten deze mooie ervaring te bieden, met daaruit voortvloeiend meer omzet, hebben wij ons Beyoutiefull concept ontwikkeld. Een volledig nieuwe denkwijze in klantbenadering, ondersteund met software die door ons is ontwikkeld. Beyoutiefull zorgt ervoor dat iedere klant de allerbeste winkelervaring beleeft en faciliteert personal shopping op hoog niveau. Beyoutiefull is een waardevolle werkwijze op de winkelvloer en eenmaal toegepast niet meer weg te denken. Als we kijken naar de huidige wens binnen (mode)retail om ‘customer centricity’ (de klant in alles centraal stellen) maximaal door te voeren, dan biedt het Beyoutiefull concept daar alle handvatten voor. Dat geldt zowel offline als online. Ook voor jouw modezaak is Beyoutiefull het ideale middel om een nog mooiere winkelervaring te bewerkstelligen. Door afspraken met vaste klanten in te plannen ben je ervan verzekerd dat je personeel paraat staat voor de klant, kun je drukte op de winkelvloer beheersbaar maken en krijgt de klant een stuk verdiende aandacht!

Enthousiast geworden?